برترین دانلود چارچوب و مبانی نظری مدیریت تجربه مشتری و مفاهیم آن با فرمت word

دانلود چارچوب و مبانی نظری مدیریت تجربه مشتری و مفاهیم آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مدیریت تجربه مشتری و مفاهیم آن با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 28
حجم 119/808 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مدیریت تجربه مشتری و مفاهیم آن با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

مفهوم مدیریت تجربه مشتری برای بار در سال 1998 توسط پاین و گیلمور  در مقاله ای مطرح شد، آنها معتقدند که تجارت موفق افراد را از طریق درگیر کردن در تجارب واقعی که منجر به ارزش شخصی می شود، تحت تأثیر قرار می دهد. همچنین کاملا واضح است که «شخصی سازی » یک تجربه ، به طور معناداری می تواند درک و تصور مشتریان از کیفیت را متأثر ساخته و تجربه کلی آنها از داد و ستد با سازمان را بهتر نماید. همانگونه که محققان و تحلیلگران متعددی که درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM ) مطالعه می کنند. تا حد زیادی اهمیت مدیریت کردن تجربه مشتری را دریافته اند درک مشتری از یک سازمان در طور تعاملش با تمام کانال های ارتباطی مربوط به آن سازمان ( شامل وب، تلفن، ایمیل، موبایل و…) شکل میگیرد و در نهایت تجربه مثبت مشتری منجر به تکرار داد و ستد می گردد (مارلون، 2009).

 

 

 

فهرست مطالب
2-2-2- آشنایی با مفاهیم مربوط به مدیریت تجربه مشتری 24
2-2-2-1- مدیریت تجربه مشتری 24
2-2-2-2- تعاریف مدیریت تجربه مشتری 25
2-2-2-3- ویژگی های مدیریت تجربه مشتری 27
2-2-2-4- سطوح مدیریت تجربه مشتری 27
2-2-2-5- چارچوب مدیریت تجربه مشتری 28
2-2-2-6- چرخه برنامه های تجربه مشتری 31
2-2-2-7- فرآیند مدیریت تجربه مشتری 31
2-2-2-8- مدیریت تجربه مشتری به منظور ساخت مارک و بهبود سودآوری بلند مدت 31
2-2-2-9- مزایای مدیریت تجربه مشتری 32
2-2-2-10- مراحل چهار گانه اجرای مدیریت تجربه مشتری (CEM) 32
2-2-2-11- شاخصهای مدیریت تجربه مشتری و اندازه گیری آن 33
2-3- تحقیقات مربوط به موضوع 36
2-3-1- تحقیقات مربوط به مدیریت تجربه مشتری 36
2-3-1-1- تحقیقات داخلی مدیریت تجربه مشتری 36
2-3-1-2- تحقیقات خارجی مدیریت تجربه مشتری 39
2-3-2- تحقیقات مربوط به مدیریت تجربه مشتری 40
2-3-2-1-تحقیقات داخلی مدیریت تجربه مشتری 40
2-3-2-2-تحقیقات خارجی مدیریت تجربه مشتری 42
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

اموزش دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

اموزش دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

به کامل‌ترین دوره دیجیتال مارکتینگ خوش‌ اومدی. بعد از اتمام این دوره میتونی یه کسب و کار رو از صفر راه بندازی، مدیریت کنی و به فروش بالا برسونی (16 دوره + 14 کتاب تخصصی دیجیتال مارکتینگ

برترین دوره جامع آموزش سئو

برترین دوره جامع کسب درآمد آنلاین

برترین دوره جامع کسب درآمد آنلاین

برترین مهارت‌های اصلی و کلیدی برای کسب درآمد اینترنتی رو یاد بگیرید. مهارت‌هایی که به شما کمک می‌کند برای خودتان یا دیگران کار کرده و درآمد عالی داشته باشید.

برترین دوره اینستاگرام؛ از اولین قدم تا کسب درآمد (آپدیت 1402)

اموزش دوره بازاریابی محتوا (پکیج کامل)

برترین دوره بازاریابی محتوا (پکیج کامل)
بازاریابی محتوا،‌ شغل ایده‌آل آدم‌های خلاقیه که عاشق ساختن چیزهای جدید هستن. توی این بسته آموزشی، صفر تا صد این شغل رو یاد میگیری و بعد معرفی میشی تا به درآمد ۱۵-۴۰ میلیونی برسی.
 

اموزش دوره بازاریابی و فروش اینترنتی: از درآمد میلیونی تا میلیاردی

برترین دوره جامع آموزش سئو

سئو یک تخصص پولساز و ارزشمند است. ما این مهارت را قدم به قدم، کامل و حرفه‌ای به شما آموزش می‌دهیم. در نهایت هم شما رو معرفی می‌کنیم تا وارد بازار کار شوید و درآمد ۱۵-۵۰ میلیونی داشته باشید.

برترین دوره اینستاگرام؛ از اولین قدم تا کسب درآمد (آپدیت 1402)
کامل‌ترین دوره کسب درآمد از اینستاگرام همینجاست! در این دوره، از الف تا ی فروش و درآمدزایی از اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم. بعد از اتمام دوره می‌توانید پیج خودتان را رشد دهید یا به رشد و افزایش فروش پیج سایر کسب‌وکارها کمک کنید.
اموزش دوره بازاریابی و فروش اینترنتی: از درآمد میلیونی تا میلیاردی
هرچیزی رو میشه از طریق اینترنت فروخت و درآمد بالایی داشت، فقط کافیه اصولش رو بلد باشی. توی این دوره همه اصول و روش‌های بازاریابی و فروش اینترنتی رو یاد می‌گیرید
«مهارت فروش و بازاریابی»