عنوان دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری ) فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده( دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی( فرمت پاورپوینت تعداد سالاید 31 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح
پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دسته بندی
مدیریت
فرمت فایل
pptx
حجم فایل
1.244 مگا بایت
تعداد صفحات
31
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل
عنوان: دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری ) فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده(
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد سالاید: 31 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دوم این كتاب با عنوان “شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری” در 31 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
برنامه ریزی استراتژیك در سطح شركت: تعریف كردن نقشهای بازاریابی
تعریف مأموریت بازار گرا
مشخص كردن اهداف و مقصودهای شركت
طراحی پرتفولیو كسب و كار
تجزیه و تحلیل پرتفولیو فعلی كسب و كار
ماتریس رشد -سهم گروه مشاورین بوستون
ایجاد استراتژی برای رشد و كوچك كردن
شبکه توسعه محصول/بازار
برنامه ریزی بازاریابی: همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری
همكاری با دیگر بخشهای شركت
مدیریت استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی
تقسیم بازار
هدف گیری بازار
تثبیت موقعیت در بازار
چهار پی آمیخته بازاریابی
تحلیل ، برنامه ریزی، اجرا وكنترل بازاریابی
تحلیل بازاریابی
برنامه ریزی بازاریابی
محتوای یك برنامه بازاریابی
پیاده سازی بازاریابی
كنترل بازاریابی
بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی

دریافت فایل