دانلود چارچوب و مبانی نظری یادگیری حرکتی و نظریه های آن با فرمت word
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه یادگیری حرکتی و نظریه های آن با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 21 |
حجم | 39/664 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
توضیحات کامل
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه یادگیری حرکتی و نظریه های آن با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
یادگیری به طور کلی و یادگیری حرکتی به طور ویژه، به عنوان آموختن رفتارهای ماهرانه به صورت های مختلف تعریف شده است. این تعاریف شامل چهار ویژگی مجزا هستند :1- یادگیری فرایند اکتساب توانایی لازم برای انجام اعمال ماهرانه است. به عبارت دیگر، یادگیری یک رشته از رویدادها یا تغییراتی است که در زمان تمرین رخ می دهند و فرد را در یک تکلیف ماهر می کنند.2- یادگیری نتیجه مستقیم تمرین و تکرار است .3- یادگیری مستقیما قابل مشاهده نیست، چرا که فرایندهای منتهی به تغییر رفتار، درونی بوده و معمولا به صورت مستقیم قابل بررسی نیستند .4- یادگیری کسب توانایی نسبتا پایدار است که به رفتار ماهرانه منجر می شود.ترکیب این چهار عامل،تعریف زیر را از یادگیری حرکتی ارائه می کند: یادگیری حرکتی فرایندهای همراه با تمرین و تجربه است که به تغییرات نسبتا ثابت در توانایی انجام حرکات منجر می شود(اشمیت و لی ،1387)
فهرست مطالب
3یادگیری حرکتی 12
2-4 نظریه های یادگیری حرکتی 12
1-2-4 نظریه ثوراندیک 13
2-2-4 نظریه سه مرحله ای فیتز و پوسنر 13
3-2-4 مدل یادگیری جنتایل 13
4-2-4 نظریه یادگیری حلقه بسته آدامز14
5- 2-4نظریه طرحواره اشمیت 14
2-5 مفاهیم و طبقه بندی بازخورد14
1-2- 5 بازخورد ذاتی15
2-2- 5 بازخورد افزوده15
2-6 انواع بازخورد15
2-7بازخورد ویدیویی 16
2-8 نقش های بازخورد افزوده در یادگیری حرکتی17
2-9تواتر ارائه بازخورد18
2-10 خود تنظیمی19
2-11 مدل حرکتی فرایند خود تنظیمی 20
2-12 نظریه شناختی اجتماعی خود تنظیمی 20
2-13 یادگیری خودکنترلی و فرضیه ها20
2- 14 مکانیسم های اثر بازخورد خودکنترل 21
2- 15مکانیسم های خودکنترلی 22
2-16 بازخورد بخش دشوار حرکت 24
2-17 ادبیات پیشینه24
2-18 تحقیقات داخل کشور25
2-19 تحقیقات خارج از کشور26
2- 20 جمع
منابع
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود“