دانلود چارچوب و مبانی نظری یادگیری حرکتی و مفاهیم آن با فرمت word
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه یادگیری حرکتی و مفاهیم آن با فرمت docx در قالب 37 صفحه ورد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 37 |
حجم | 264/846 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
توضیحات کامل
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه یادگیری حرکتی و مفاهیم آن با فرمت docx در قالب 37 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
کند در اصل بین اجرا و یادگیری مهارت های حرکتی تفاوت آشکار وجود دارد فردی را تصور کنید که در اولین اجرای یک مهارت بسکتبال مثل شوت آزاد موفق می شود توپ را وارد سبد کرده و نمره کامل را دریافت کند آیا این فرد مهارت شوت آزاد را فرا گرفته است؟ براساس تعریف اجرا باید قابل اطمینان باشد یعنی زمانیکه از فرد خواسته شود در انجام دوباره مهارت، مجددا همین سطح اجرا را حفظ کند، قابلیت آن را داشته باشد نکته بعدی در تعریف بالا این است که یادگیری در اثر تمرین و تجربه بدست می آید میزان این تمرین براساس تفاوت های فردی متغیر است و فردی که دارای تجربه نمی باشد، آموزش ندیده و تمرینی در زمینه اجرای یک مهارت نداشته است نمی تواند مهارت را فراگرفته باشد
فهرست مطالب
یادگیری حرکتی 13
2-2-2 تمایز یادگیری و اجرا 14
2-2-3 سنجش یادگیری 14
2-2-4 طبقه بندی مهارت ها 15
2-2-5 آموزش 16
2-2-5-1 معرفی 16
2-2-5-2 نمایش مهارت 17
2-2-5-3 آموزش های کلامی 17
2-2-6 دستورالعمل های آموزشی و توجه 18
2-2-7 توجه 18
2-2-7-1 ویژگی های توجه 19
2-2-7-2 ظرفیت 19
2-2-7-3 ظرفیت و سطح اجرا 20
2-2-8 تئوری های توجه 20
2-2-8-1 از دیدگاه زمان محدود 20
2-2-8-2 از دیدگاه دسترسی به منابع محدود 23
2-2-8-2-1 نظریه منابع مرکزی 23
2-2-8-2-2 نظریه چند منبعی 25
2-2-8-3 دیدگاه انتخاب عمل مربوط به توجه 27
2-2-8-4 تئوری ها و نظریه های جدید 27
2-2-8-4-1 مدل حافظه کاری بدلی 28
2-2-8-4-2 تئوری بار شناختی 29
2-2-8-4-3 تئوری شناختی یادگیری چند رسانه ای 30
2-3 پیشینه تحقیق 33
2-3-1 پیشینه مربوط به حافظه کاری 33
2-3-2 پیشینه مربوط به تئوری بار شناختی و یادگیری چندرسانه
منابع
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود“