دانلود چارچوب و مبانی نظری شخصی سازی وب و مفاهیم اصلی آن با فرمت word
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه شخصی سازی وب و مفاهیم اصلی آن با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 28 |
حجم | 242/311 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
توضیحات کامل
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه شخصی سازی وب و مفاهیم اصلی آن با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
در این بخش به تعریف واژگان اولیه پرداخته میشود. وب سایت به صورت مجموعه ای از صفحات وب با پیوندهای تو در تو، که در یک مکان در شبکه تعریف شده است بیان میشود. در وب، کاربر شخصی است که با استفاده از مرورگر به فایلهای وب سرور و صفحات وب دسترسی پیدا میکند. نشست کاربر به عنوان مجموعهی محدود شدهای از کلیکهای بین یک یا چندین وب سرور تعریف میشود. مشاهده صفحه به عنوان تعبیر ظاهری صفحات وب در یک محیط خاص و در نقطهی مشخصی از زمان، تعریف میشود. به عبارت دیگر مشاهده صفحه شامل تعدادی گزینه از قبیل فریمها، متن، گرافیک و اسکریپتهایی است که یک صفحهی وب را ایجاد میکنند [22].
فهرست مطالب
2-1- تعریف واژگان و اصطلاحات 8
2-2- چالش های وب 9
2-3- انواع روشهای وب کاوی 10
2-3-1- وب کاوی مبتنی بر کاربرد 11
2-3-2- وب کاوی مبتنی بر محتوا 14
2-3-3- وب کاوی مبتنی بر ساختار 15
2-4- شخصی سازی وب 16
2-4-1- فواید سیستم شخصی سازی وب 20
2-4-2- سیستمهای فیلتر کنندهی مبتنی بر قانون 20
2-4-3- سیستمهای فیلتر کنندهی مبتنی بر محتوا 20
2-4-4- سیستمهای فیلتر کنندهی مشارکتی 21
2-5- سیستمهای توصیهگر 21
2-6- شخصی سازی وب براساس وب کاوی مبتنی بر کاربرد 22
2-7- منابع داده 24
2-7-1- داده های کاربرد 24
2-7-2- داده های محتوا 25
2-7-3- داده های ساختار 25
2-8- خوشه بندی 26
2-8-1- الگوریتم K-Means 27
2-8-2- معیارهای شباهت 28
2-9- شبکههای عصبی 30
منابع
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود“