برترین دانلود چارچوب و مبانی نظری رایانش ابری و نقاط ضعف آن با فرمت word

دانلود چارچوب و مبانی نظری رایانش ابری و نقاط ضعف آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رایانش ابری و نقاط ضعف آن با فرمت docx در قالب 43 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 43
حجم 876/248 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رایانش ابری و نقاط ضعف آن با فرمت docx در قالب 43 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

به دلیل اینکه زیرساخت های گران قیمت به وسیله شرکت های ارائه دهنده فراهم می گردند ما نیازی به خرید تجهیزات گران قیمت نداریم و برای اجرای برنامه کاربردی، رایانه خانگی ما می تواند ارزان تر، با یک دیسک سخت کوچک تر، با حافظه  کم تر و دارای پردازنده کارآمدتر باشد. در واقع، pc ما در این سناریو حتی نیازی به یک درایو CD یا DVD هم ندارد زیرا هیچ نوع برنامه نرم افزاری بار نمی شود و هیچ سندی نیاز به ذخیره شدن بر روی کامپیوتر ندارد. در مورد هزینه های  نرم افزاری می توان Google Docs را مثال زد که کاملا رایگان است و می تواند جایگزین مناسبی برای آفیس باشد.

 

 

 

فهرست مطالب
2-1- شرح تحقیق 14
2-2- سابقه پژوهش 14
2-2-1- سابقه پژوهش ابر رایانشی 14
2-2-1-1-مزایا و نقاط قوت Cloud Computing 14
2-2-1-1-1-هزینه های کمتر 14
2-2-1-1-2-سرعت بیشتر 15
2-2-1-1-3-مقیاس پذیری 15
2-2-1-1-4-به روزرسانی نرم افزاری سریع و دائم 15
2-2-1-1-5-ذخیره سازی اطلاعات 15
2-2-1-1-6-دسترسی جهانی به اسناد 16
2-2-1-1-7-مستقل از سخت افزار 16
2-2-1-2-نقاط ضعف رایانش ابری 16
2-2-1-2-1-نیاز به اتصال دائمی اینترنت 16
2-2-1-2-2-با اتصال های اینترنتی کم سرعت کار نمی کند 16
2-2-1-2-3-محدودیت ویژگی ها 17
2-2-1-2-4-عدم امنیت داده ها 17
2-2-1-3-انواع ابر 17
2-2-1-3-1-ابر عمومی(Public cloud). 17
2-2-1-3-2-ابر خصوصی(Private cloud) 17
2-2-1-3-3-ابر گروهی(Community cloud). 17
2-2-1-3-4-ابر آمیخته(Hybrid cloud) 17
2-2-1-4-معرفی نمودارها و معماری های ابر 18
2-2-1-4-1-Single "All-in-one" Server 18
2-2-1-4-2-Non-Redundant 3-Tier Architecture 18
2-2-1-4-3-معماری Multi-Datacenter 19
2-2-1-4-4-معماری Autoscaling 20
2-2-1-4-5-معماری مقیاس پذیر با Membase 20
2-2-1-4-6-معماری چند لایه مقیاس پذیر با Memcached 21
2-2-1-4-7-معماری مقیاس پذیر مبتنی بر صف Scalable Queue-based Setups 21
2-2-1-4-8-معماری Hybrid داخلی 22
2-2-1-4-9-معماری  مقیاس پذیر مبتنی بر هشدار و مبتنی بر صف 22
2-2-1-4-9-معماری ابر ترکیبی سایت Hybrid Cloud Site Architectures 22
2-2-1-4-10-معماری مقیاس پذیر چند ابری 22
2-2-1-4-11-معماری چند ابریFailover 23
2-2-1-4-12-معماری بازیابی فاجعه چند ابری 23
2-2-1-4-12-معماری ابر و میزبانی اختصاصی 23
2-2-2-سابقه پژوهش بررسی سیستم های تشخیص و پیشگیری از نفوذ در محاسبات ابری 24
2-2-2-1- نتیجه گیری از سابقه پژوهش سیستم های تشخیص و پیشگیری نفوذ 25
2-2-2-1- 1- طبقه بندی سیستم های تشخیص و پیشگیری نفوذ 25
2-2-2-1-2- چالش های توسعه سیستم های تشخیص و جلوگیری از نفوذ 30
2-2-2-1-3- سیستم های تشخیص پیشگیری نفوذ در محاسبات ابری 30
2-2-2-1-4- مسائل امنیتی در محاسبات ابری 31
2-2-2-1-5- چالش های استقرار سیستم های تشخیص و جلوگیری از نفوذها در محیط های پردازش ابری 31
2-2-2-1-6- سیستم های تشخیص و جلوگیری از نفوذ  مبتنی بر محاسبات ابری 32
2-2-2-1-7- الزامات سیستم های تشخیص و جلوگیری از نفوذ 34
2-2-3-سابقه پژوهش ایجاد امنیت در ابر رایانشی 35
2-2-3-1-مفهوم حریم خصوصی در محاسبات ابری 35
2-2-3-2-انواع اطلاعات نیازمند به حفاظت 36
2-2-3-3-چرخه زندگی داده 36
2-2-3-3-1-تولید(Generation) 37
2-2-3-3-2- استفاده (Use) 37
2-2-3-3-3-انتقال (Transfer) 37
2-2-3-3-4-تبدیل (Transformation) 37
2-2-3-3-5-ذخیره سازی(Storage) 37
2-2-3-3-6-بایگانی(Archive) 38
2-2-3-3-7-تخریب (Destruction) 38
2-2-3-4-مسائل حریم خصوصی و چالش های آن 38
2-2-3-4-1-دسترسی(Access) 38
2-2-3-4-2-مقبولیت(Compliance) 38
2-2-3-4-3-ذخیره سازی(Storage) 38
2-2-3-4-4-حفظ و نگهداری(Retention) 39
2-2-3-4-5-تخریب(Destruction) 39
2-2-3-5-نظارت و مانیتورینگ(Audit & Monitoring) 39
2-2-3-6-نقض حریم خصوصی(محرمانگی و امنیت Breaches) 39
2-2-3-7-تکنیک های متداول جهت حفظ حریم خصوصی 39
2-2-3-7-1-  Encryption Model 39
2-2-3-7-2-Access Control Mechanism 40
2-2-3-سابقه پژوهش کلی در بررسی راهکارهای امنیتی در رایانش ابری 40
2-2-3-1-علل شکست امنیت رایانش ابری 42
2-2-4-سابقه پژوهش امضای دیجیتالی 42
2-2-4-1-امضای دیجیتال و امنیت دیجیتالی  چیست 42
2-2-4-2-گواهینامه دیجیتالی چیست 43
2-2-4-3-ثبت نام برای یک گواهینامه دیجیتالی 43
2-2-4-4-پخش کردن گواهینامه دیجیتالی 43
2-2-4-5-انواع مختلف گواهینامه دیجیتالی 44
2-2-4-6-امضای دیجیتالی از دید برنامه نویسی 44
2-2-4-7-چگونه یک امضای دیجیتالی درست کنیم 45
2-2-4-8-نحوه عملکرد یک امضای دیجیتال 46
2-2-4-9-نحوه ایجاد و استفاده از کلیدها 47
2-2-4-10-حملات ممكن علیه امضاءهای دیجیتالی 47
2-2-4-11-مرکز صدور گواهینامه چیست 47
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

اموزش دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

اموزش دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

به کامل‌ترین دوره دیجیتال مارکتینگ خوش‌ اومدی. بعد از اتمام این دوره میتونی یه کسب و کار رو از صفر راه بندازی، مدیریت کنی و به فروش بالا برسونی (16 دوره + 14 کتاب تخصصی دیجیتال مارکتینگ

برترین دوره جامع آموزش سئو

برترین دوره جامع کسب درآمد آنلاین

برترین دوره جامع کسب درآمد آنلاین

برترین مهارت‌های اصلی و کلیدی برای کسب درآمد اینترنتی رو یاد بگیرید. مهارت‌هایی که به شما کمک می‌کند برای خودتان یا دیگران کار کرده و درآمد عالی داشته باشید.

برترین دوره اینستاگرام؛ از اولین قدم تا کسب درآمد (آپدیت 1402)

اموزش دوره بازاریابی محتوا (پکیج کامل)

برترین دوره بازاریابی محتوا (پکیج کامل)
بازاریابی محتوا،‌ شغل ایده‌آل آدم‌های خلاقیه که عاشق ساختن چیزهای جدید هستن. توی این بسته آموزشی، صفر تا صد این شغل رو یاد میگیری و بعد معرفی میشی تا به درآمد ۱۵-۴۰ میلیونی برسی.
 

اموزش دوره بازاریابی و فروش اینترنتی: از درآمد میلیونی تا میلیاردی

برترین دوره جامع آموزش سئو

سئو یک تخصص پولساز و ارزشمند است. ما این مهارت را قدم به قدم، کامل و حرفه‌ای به شما آموزش می‌دهیم. در نهایت هم شما رو معرفی می‌کنیم تا وارد بازار کار شوید و درآمد ۱۵-۵۰ میلیونی داشته باشید.

برترین دوره اینستاگرام؛ از اولین قدم تا کسب درآمد (آپدیت 1402)
کامل‌ترین دوره کسب درآمد از اینستاگرام همینجاست! در این دوره، از الف تا ی فروش و درآمدزایی از اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم. بعد از اتمام دوره می‌توانید پیج خودتان را رشد دهید یا به رشد و افزایش فروش پیج سایر کسب‌وکارها کمک کنید.
اموزش دوره بازاریابی و فروش اینترنتی: از درآمد میلیونی تا میلیاردی
هرچیزی رو میشه از طریق اینترنت فروخت و درآمد بالایی داشت، فقط کافیه اصولش رو بلد باشی. توی این دوره همه اصول و روش‌های بازاریابی و فروش اینترنتی رو یاد می‌گیرید
«مهارت فروش و بازاریابی»